torsdag 7. oktober 2010

1. arbeidskrav - 2. innlegg

Kort refleksjon over min læringsprosess i arbeidet med arbeidskravet.
Allereie dagen etter vi hadde vore på 1. samling sat eg meg ned og såg om eg fekk til å kome meg inn på Google docs og om eg hugsa det vi hadde gjort – og det gjorde eg! Seinare fekk eg bruk for Google docs då ein elev hadde fått seg ny data, og ikkje hadde fått installert skriveprogram. I staden for å bruke engelsktimen til å installere Office-pakken eller OpenOffice, viste eg eleven korleis ho kunne bruke Google docs og kome i gong med skrivinga med ein gong. Gjett om eg vart stolt over at eg kunne noko elevane ikkje kunne! J
I arbeidet med arbeidskravet har eg nok blitt sikrare. I starten var eg sikker på at det ville forsvinne når ein bevega seg frå Google docs, til andre nettstadar og tilbake, men etter kvart vart dette meir automatisert. Å setje inn bilete, endre bakgrunn, o.l. er prosessar eg har vore innom før, og kjenner meg trygg på. Å byggje inn presentasjonen i blogginnlegget er noko eg har erfaring med, så dette baud ikkje på dei store utfordringane. 
Alt i alt har dette vore ein grei ting å lære, med tanke på at elevar stadig vekk kjem og seier at dei ikkje har skriveprogram på data. At ein då med berre nokre få tastetrykk kan få tak i Google docs, i staden for å bruke lang tid på nedlasting, er nyttig. Likevel er eg skeptisk til om det er noko ein kan gjere i ein reell klasseromssituasjon, i og med det tek så lang tid når fleire er inne på det same dokumentet og at det blir krøll med innlasting av bilete og video. Det er synd, for det er genialt at ein kan søkje direkte frå youtube.com og få videoane inn på presentasjonen. At ein kan jobbe med dette i mindre grupper, til dømes på yrkesfag, er i høgste grad sannsynleg. Det er alltid motiverande å lære noko nytt, og ved at elevane deler dokumentet med meg, vil eg kunne ha større kontroll på kva som vert gjort og ikkje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar